Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Räck upp handen alla som vill ha den här tröjan!

Av kiszha - 12 januari 2011 02:11

"Jag tror på Gud om han tror på mig"


(och så asgarv)



"Gud är bara en föreställning för att vi människor ska härda ut livet", säger den klipske tjugoåringen, som kanske för första gången stött på ämnet psykologi under sina högskolestudier.


"Gud finns inte, det är bara fanatikerna och de lallande Jesusälskarna som inte fattat det än, stackars satar"


"Jag behöver inte Gud"



 

Vad säger DU som läser detta då..? Behöver du Gud? Vet du vem Han är...?


Berätta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kiszha - 13 januari 2011 20:05


Japp, då går vi vidare!!   Häng med nu, dags att köra från tredje punkten, som löd:   3) Man måste läsa hela Bibeln och lära sig den och gå varje vecka i kyrkan, då är man kristen   FEL FEL FEL!!! som Brasse brukade utbrista i programmet...

Av kiszha - 12 januari 2011 22:35

Okay, alla blyga? hittills nio violer som besökt sidan, jag ska bemöta några punkter i taget, inlägg för inlägg, utan att någon av er öppnat sin söta virtuella nuna och sagt ett pip! ;) Påstående nr 1 var: 1) Gud kastar alla olydiga i ...

Av kiszha - 12 januari 2011 18:40

ALLMÄNNA PÅSTÅENDEN OCH PÅSTÅENDEN OM GUD:      1) Gud kastar alla olydiga i helvetet       2) Allt som är roligt är synd        3) Man måste läsa hela Bibeln och lära sig den och gå varje vecka i kyrkan, då är man kristen        ...

Av kiszha - 12 januari 2011 15:50


En gång satt jag och väntade på bussen, skulle hem från stan. Bredvid mig fanns två eller tre tonårstjejer, i tidig gymnasieålder gissar jag. Jag messade samtidigt med någon, men kunde plötsligt inte undgå att smålyssna lite till vad tjejerna pra...

Presentation


Den här bloggen rör DIG! Alla som tittar in hit, det är för er bloggen finns!
Var inte rädda att ställa frågor eller säga ifrån när ni inte håller med. Kom ihåg, det är hela syftet med denna blogg. KOMMUNIKATION OM DEN KRISTNA TRON!


Omröstning

Jag har en massa frågor om Gud, men skäms för att ställa dem
 Ja
 Nej
 Klart jag har en del frågor, men det är snarare så att det inte är så viktigt för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards